Presentkort för körkort i Malmö

En perfekt gåva för den som ska ta körkort

Presentkort för Körlektioner och Teoripaket i Malmö

Letar du efter den perfekta presenten? Överväg presentkort på körlektioner eller teoripaket från Entré Trafikskola i Malmö. Det är en unik och minnesvärd gåva som främjar färdigheter på vägen.

Med våra presentkort kan du ge bort valfritt belopp, och det bästa är att beloppet inte är bundet till en specifik kurs. Mottagaren kan själv välja bland vårt utbud av körlektioner och teoripaket för den summa som finns på presentkortet.

Varför välja våra presentkort:

• Flexibilitet att välja körlektioner eller teoripaket enligt elevens önskemål.
  • Presentkortens värde kan anpassas efter elevens behov.
  • Giltighetstid på 1 år ger gott om tid för elevens att dra nytta av erbjudandet.

Vill du ge bort en present som varar? Köp ditt presentkort hos oss idag och ge eleven möjligheten att ta det första steget mot körkortet.

Kontakta oss på telefon eller besök vår trafikskola för att köpa ditt presentkort idag!