Presentkort Trafikskola Malmö - Ge Bort Körlektioner eller Teorilektioner som Present

Ge bort ett presentkort

Saknar du idéer för en perfekt present? Varför inte överväga körlektioner eller teorilektioner som presentkort från Entré trafikskola i Malmö? Det är en unik och minnesvärd gåva som inte bara är underhållande utan också främjar personens färdigheter på vägen.

Du kan köpa våra presentkort på valfritt belopp, och det bästa är att beloppet inte är bundet till en specifik kurs. Presentkortets värde kan anpassas efter mottagarens behov. Med andra ord kan mottagaren själv välja bland vårt utbud av körlektioner och teorikurser för den summa som finns på presentkortet.
Ni är hjärtligt välkomna att ringa in till oss eller besöka oss på trafikskolan för mer information.

Viktigt att notera:

Presentkorten är giltiga i 1 år, vilket ger mottagaren gott om tid att dra nytta av erbjudandet.

Ring oss eller besök oss för att köpa ditt presentkort idag!